«Слуги народу» надурили всю Херсонщину

«Слуги народу» надурили всю Херсонщину

Давати обіцянки, аби потім їх не виконувати – паскудна, але дуже розповсюджена звичка українських чиновників усіх часів.

Не став виключенням, на жаль, і новий голова Херсонської облдержадміністрації Юрій Гусєв. Відвідавши Скадовський морський торговий порт у серпні 2019 року, цей «слуга народу» порадував трудовий колектив оптимістичною заявою, яку потім процитувало інформаційне агентство «Укрінформ». Юрій Гусєв тоді сказав: «Докладемо зусилля, аби цією осінню ми могли відновити паромне сполучення з Турцією», маючи на увазі міжнародну паромну лінію Скадовськ-Зонгулдак-Скадовськ, яка діяла майже десять років, і закрилася у лютому 2014-го.

Та далі щось пішло не так – либонь, губернаторських зусиль виявилося замало, чи то він їх зовсім не докладав. І от уже радник голови херсонської ОДА Кирило Сергєєв 25 вересня пише у Фейсбук: «Паром зі Скадовська до Туреччини – процес відновлення сполучення йде без збоїв. Зараз триває етап встановлення контактів між постачальниками та імпортерами з двох боків. Попереду ще три етапи роботи, кожен з яких скерований на просту мету – пором зі Скадовська повинен піти до кінця цього року» (кінець цитати). Зауважте, про відкриття переправи восени вже не йдеться – тільки «до кінця року».

Але ось він, кінець важкого й суперечливого року 2019-го прийшов. І начальник адміністрації Скадовського морського торгового порту Олександр Кугут 24 грудня,із прикрістю повідомив автору цих рядків: «Жодного міжнародного порому до Скадовська не приходило, і жодних контрактів про це не підписували. Тож нинішнього року ми їх уже й не чекаємо. Порт у грудні взагалі не приймав ніяких вантажних суден – на партії лопатей для вітроелектростанцій усе й урвалося».

Олександр Кугут каже, що порт почати прийом суховантажів і поромів готовий хоч зараз. Після завершення днопоглиблювальних робіт фарватер у Джарилгацькій затоці є безпечним, термінали МТП і техніка також у порядку – судна чекають «із відкритими обіймами». Однак проблема в тому, що оператори ринку ніяк не домовляться про умови відправки та прийому вантажів. Це процес складніший і довший, ніж уявляли собі губернатор та його радник, котрі не мають жодного досвіду у логістиці, і геть не обізнані у діяльності портів.

Отже, висновок такий: на давайте, хлопці, нездійсненних обіцянок, щоб потім не робити з самих себе посміховисько. Адже люди їх не забувають, і до стрибунців-брехунців з «Білого дому» ставляться відповідно.

Сергій ЯНОВСЬКИЙ
Новий день