На спільній нараді була розроблена дорожня карта щодо реалізації допроектної роботи на розробку проекту концесії ДП ХМТП, так були визначені конкретні строки щодо проведення конкурсу на розробку проекту.
Заступник Міністра інфраструктури Надія Казначеєва окремо відзначила, що ця робота буде проводитися як частка великої стратегії розвитку логістичних процесів в Україні, яку Міністерство впроваджує за допомогою міжнародних організації. «Наприкінці жовтня - початку листопада плануємо показати карту з основними етапами роботи, на наступний рік оголосити тендер на концесію.
Це стратегічний план, більш детальний план оголосимо на початку листопада. Сьогодні ми починаємо роботу над проектом концесії державних підприємств, вважаємо, що це найбільш ефективний механізм для залучення інвесторів.
Не сумніваємося, що проект Херсонського морпорту буде успішним. В це віримо не тільки ми, але і наші партнери», - розповіла Казначеєва.
Зараз, за її словами, Міністерство приступає до «домашньої роботи»: «З початку грудня розпочнеться робота над документами для проведення конкурсу. Паралельно відпрацьовуємо проект нового концесійного закону – процес, який підтримує ЄБРР, на початку жовтня буде зустріч з цього питання».
Представник Міжнародного банку Олег Кудашов запевнив, що IFC як структура Міжнародного банку виділить 300 тисяч доларів США на розробку допроектних робіт, та вже до кінця листопаду проведе конкурс серед міжнародних консультантів на виконання цих робіт.
«Група Світового банку буде фінансувати попереднє ТЕО на цей проект, процес триватиме кілька місяців. Це буде детальна робота, дослідження, в якій формі буде здійснюватись концесія, на яких умовах буде залучатися приватний партнер, які у нього будуть зобов'язання»,- заявив Олег Кудашов.
Надія Казначеєва запевнила у всебічній підтримці цієї ініціативи з боку Міністерства та взяла на особистий контроль реалізацію домовленостей.
Зі свого боку, керівник Херсонського морського торговельного порту Андрій Соколов підтвердив зацікавленість у розвитку підприємства за рахунок реалізації проекту концесії, та охоче підтримав створення на базі Херсонського порту пілотного проекту.
Також він акцентував увагу на врахуванні інтересів трудового колективу та збереженні робочих місць у концесійному проекті.
Відзначимо, що прес-конференція проводилась за результатами ознайомлення представників Міністерства та міжнародних організацій з інфраструктурою Херсонського порту.
Так, учасники заходу констатували перші реальні результати роботи команди Андрія Соколова:
Завдяки управлінським заходам та мінімальним затратам власних коштів порту, технологічні процеси в порту зазнали серйозних змін, завдяки чому вдалося знизити собівартість перевантаження до 20%.
Втілена система прозорих закупівель, що дозволяє придбати матеріальні засоби та послуги на 60% дешевше.
Фонд заробітної платні збільшено, сьогодні середня зарплатня по підприємству є однією з найвищих в області.
Вже готові допроектні та якісні проекті рішення щодо модернізації та збільшення складського господарства та важкої перевантажувальної техніки.
Відновлено роботу диспетчерської служби порту.
Окрім аналізу діяльності порту, представники Міністерства також озвучили основні переваги концесії Херсонського морського торговельного порту.
За матеріалами ДП «Херсонський МТП»