Що робити, якщо не вдається авторизуватися в Дії

дія, авторизуватися, помилки
У «Дії» пояснили, чому деякі користувачі не можуть зайти у застосунок та як це виправити.

1. Немає зв’язку з банком, через який ви авторизовуєтеся.

Спробуйте інший банк або зайдыть в Дію через NFC. Для авторизації з NFC вам знадобиться біометричний документ — ID-картка чи закордонний, та телефон із підтримкою технології.

2. Немає РНОКПП (картки платника податків)

Нагадаємо, як працює Дія — застосунок знаходить вас і ваші документи в реєстрах, а потім відображає за податковим кодом, не зберігаючи персональних даних. Тож у разі відмови від РНОКПП авторизуватися, на жаль, не вдасться.

3. Застаріле оновлення Дії чи застосунку вашого банку.

Оновіть Дію та свій онлайн-банк до останньої версії. Радимо увімкнути на пристрої автооновлення, щоб користуватися найновішими версіями застосунків.

4. Не вдається авторизуватися з-за кордону.

Під час воєнного стану авторизація в Дії з деяких країн недоступна. Якщо ви за кордоном і вам не вдається зайти в Дію — використайте VPN та авторизуйтеся із серверів України.
© 2022 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів