В обласному центрі вкотре подорожчав громадський транспорт.
Рішенням міськвиконкому вартість проїзду в рейсових мікроавтобусах збільшили з шести до восьми гривень, прирівнявши її до вартості поїздки у пасажирських автобусах середньої та великої місткості. Це пояснюють тим, що після подорожчання майже в півтора раза газу, на якому їздять мікроавтобуси, перевезення для їх власників стали невигідні і вони масово зникли з вулиць. От їх і вирішили в такий спосіб повернути, фінансово зацікавивши перевізників. Звісно, коштом споживачів послуги.
Але й це ще не все. З п'яти до шести гривень узгодили й подорожчання квитків на проїзд у міських тролейбусах. Проте не зараз, а тільки з 1 липня. Річ у тім, що до цієї дати в Херсон мають надійти принаймні 15 новеньких низькопідлогових тролейбусів білоруського виробництва, придбаних коштом кредиту Європейського банку реконструкції і розвитку. Тоді електротранспорту на вулицях міста побільшає, він стане комфортнішим, і подорожчання проїзду в ньому стане виправданим.
Утім, із підвищенням вартості проїзду від Херсона не відстають і територіальні громади краю. Скажімо, проїзд між містами Каховка, Нова Каховка та Берислав також зросте в ціні із 25 до 30 гривень. А за можливість проїхатися пасажирським автобусом у межах міста Каховки треба буде викладати вже не сім, а всі дванадцять гривень.