До сезону дозрівання кавунів та динь на Херсонщині готуються не тільки власники баштанів і комерсанти.
Центр туризму ХерсON веде перемовини із національною торговельною мережею, аби всі кавуни, котрі реалізуватимуть у її супермаркетах, прикрашала наліпка із QR-кодом. Піднісши до нього смартфон, будь-хто з покупців через цей код зможе скачати інформацію про туристичні маршрути Таврії та популярні місця відпочинку. Причому різними мовами.
Таку новацію впровадили ще минулого року. Але тоді в Україні продали близько двохсот тисяч смугастих красенів із рекламними наліпками. А цьогоріч у планах – півтора мільйони, поділився планами керівник Центру туризму ХерсON Павло Білецький.
Словом, наліпок вистачить – вистачило б свіжих кавунів на прилавках!
Сергій ЯНОВСЬКИЙ.