Солодкі "посли" херсонського туризму

Херсонщина, туризм, Яновський
До сезону дозрівання кавунів та динь на Херсонщині готуються не тільки власники баштанів і комерсанти.

Центр туризму ХерсON веде перемовини із національною торговельною мережею, аби всі кавуни, котрі реалізуватимуть у її супермаркетах, прикрашала наліпка із QR-кодом. Піднісши до нього смартфон, будь-хто з покупців через цей код зможе скачати інформацію про туристичні маршрути Таврії та популярні місця відпочинку. Причому різними мовами.

Таку новацію впровадили ще минулого року. Але тоді в Україні продали близько двохсот тисяч смугастих красенів із рекламними наліпками. А цьогоріч у планах – півтора мільйони, поділився планами керівник Центру туризму ХерсON Павло Білецький.

Словом, наліпок вистачить – вистачило б свіжих кавунів на прилавках!

Сергій ЯНОВСЬКИЙ.
© 2008 - 2024 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: khersonci08@gmail.com, контактиархівТеатр Куліша - Херсон