Тролейбуси у Херсоні відтепер обслуговують вуличні маршрути на дві години довше – до одинадцятої вечора, пише Голос України.
Для запізнілих перехожих це просто порятунок: адже раніше дочекатися «рогатого» чи маршрутки після дев’ятої вечора було вкрай важко, якщо взагалі реально, і доводилося або переплачувати за таксі, або йти на своїх двох. Тепер дістатися додому чи в гості стало простіше, і до того ж, ціну «нічного» проїзду не збільшили.
Муніципальна влада обіцяє, що до одинадцятої невдовзі ходитимуть і пасажирські автобуси. Фірми-перевізники, загалом, не проти. Але в їх керівників є слушне запитання: чи виплачуватиме міськрада з бюджету компенсації, якщо вечірні перевезення виявляться збитковими?
У комунальному підприємстві «Херсонелектротранс» уже підрахували, що на оплату додаткових годин експлуатації тролейбусів та понаднормової роботи водіїв треба понад два мільйони гривень, а для численніших маршруток – ще більше. Втім, фінансових гарантій у міськраді поки не дають.