Своє професійне свято відзначили 9 лютого лікарі-стоматологи. Багато хто їх боїться, але без їх допомоги - нікуди.
Проте іноді візит до стоматолога завершується не щасливою посмішкою, а судовою тяганиною.
Так, ще у серпні 2017 року херсонці встановили безметалеві керамічні коронки в одній з приватних клінік обласного центру. Коштувало це 6200 грн.
У вересні того ж року лікар невдало провів протезування зуба, замість встановлення безметалевої керамічної коронки встановив тимчасову коронку на 26 зуб, але, як зазначено у рішенні суду, «не забезпечив усіх необхідних заходів для відвернення больових відчуттів пацієнта при спробі видалення літої культової вкладки з цього зуба, що є некваліфікованим наданням медичних послуг». А одна коронка взагалі за місяць відпала.
Тоді жінка пішла до суду. І вимагала компенсувати їй 6200 гривень матеріальних збитків і 50 тисяч компенсації моральної шкоди.
У грудні 2018 року рішенням Херсонського міського суду у задоволенні позовних вимог відмовлено.
Тоді херсонка подала апеляцію. І у листопаді 2019 року сторони уклали мирову угоду, згідно якої клініка виплатила пацієнтці 25 тисяч гривень.
Як пояснює Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, пацієнтам, які зіштовхнулися з неякісним наданням стоматологічних послуг, першочергово необхідно направити претензію на адресу лікувального закладу. У ній споживач (пацієнт) викладає суть звернення, вказує на недоліки в лікуванні, обґрунтовує свої скарги і вимагає відшкодування збитків. Якщо клініка відмовляє в задоволенні претензії, тоді споживач має право звернутися за захистом своїх прав до суду або до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області за адресою м. Херсон, вул. Старообрядницька, 34 або за тел. (0552)263606.
До речі, минулого року до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області не надходило жодної скарги на отримання неякісних стоматологічних послуг.
Олена ПІМЕНОВА