Директорка Херсонського міського центру зайнятості Світлана Ширяєва особисто працювала в ролі кар'єрного радника з шукачами роботи, які зверталися за послугами до міського центру зайнятості.
«Виконання функцій реєстратора для мене не ново, - ділиться досвідом директорка. – На початку своєї кар'єри в службі зайнятості я працювала спеціалістом з працевлаштування. Служба зайнятості постійно вдосконалюється, прагне розвитку. Сьогодення потребує нових підходів в обслуговуванні клієнтів, адже йдеться про максимальну підтримку шукачів роботи, їх конкурентоспроможність на ринку праці».
За словами пані Світлани досвід роботи реєстратором безумовно стане в нагоді, адже є розуміння ситуації «зсередини». «Дуже прикро, що все ж таки, багато людей звертаються не для пошуку роботи, а для отримання довідок для оформлення різного роду допоміг або «постояти на обліку», – коментує керівниця. - Шкода, що деякі клієнти, які при співбесіді виявляють зацікавленість в роботі, в підібраній вакансії, після попередньої домовленості з роботодавцем так на співбесіду і не з'являються».
Попри те є над чим працювати, робота реєстратора дуже відповідальна та вимагає вміння спеціаліста спілкуватися з клієнтами, вислуховувати їх прохання, надавати слушні поради, уникати конфліктів та головне - налаштувати особу на пошук роботи, адже тільки від бажання шукача роботи та його навиків залежить подальше успішне працевлаштування.
Від фаховості та компетентності кар'єрного радника залежить швидкість проведеної роботи. Все це є складовою однієї цілі, успішного працевлаштування безробітного.
Херсонський обласний центр зайнятості