Херсонські аудитори розглянули 23 звернення громадян у І-ому кварталі 2019

Херсонські аудитори розглянули 23 звернення громадян у І-ому кварталі 2019
Херсонські аудитори проаналізували стан роботи з розгляду звернень (скарг) громадян. Зокрема, з початку 2019 рокудо Управління звернулись 23 особи. При цьому, поштою надійшло 15 звернень, на особистому прийомі – 3, через органи влади – 5.

Звернення стосувалися переважно діяльності органів місцевого самоврядування і місцевих органів виконавчої влади (7).

На отримані звернення надано відповіді, а деякі залишаються на стадії розгляду (12).

Випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.

Заради підвищення ефективності зворотного зв'язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надсилати інформацію цілодобово на електронну адресу kherson@dkrs.gov.ua.

Номер «телефону довіри» Управління (0552)-26-36-28 доведено повідомленням до громадськості через засоби масової інформації.

Протягом січня-березня 2019 херсонські аудитори провели 24 прямі телефонні лінії. Відповідні анонси розміщено на веб-сайтах.

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів