Конкурсну комісію очолив в.о. заступника міського голови, начальник юридичного відділу міської ради Андрій Щербина.
Сам конкурс проводиться серед громадських організацій, засобів масової інформації, інших суб'єктів господарювання.
У рамках кампаній за бюджетні кошти планується створення відеосюжетів, публікацій у ЗМІ, проведення семінарів і тренінгів, флеш-мобів, громадських обговорень, прес-конференцій, виготовлення листівок, плакатів тощо.
Проте кошти виділяють не на все. Так, неможна витрачати гроші на:
- створення нових веб-сайтів;
- будівництва або ремонту будівель і офісних приміщень;
- організації спортивних та рекреаційних заходів;
- сплати наявних фінансових або інших боргів організації;
- організаційних витрат, не пов'язаних з проведенням кампаній ;
- медичних та реабілітаційних послуг;
- наукових або технічних досліджень;
- участі в академічних програмах та тренінгах за кордоном;
- діяльності політичного або релігійного характеру;
- придбання оргтехніки;
- утримання офісних приміщень та персоналу за виключенням працівників, задіяних у промоційній та інформаційній кампаніях.
Також не дозволяється використовувати кошти, передбачені на проведення промоційної та інформаційної кампаній, на розваги, вечірки, екскурсії, харчування тощо.
Члени конкурсної комісії кожному претенденту виставлятимуть бали від 0 до 5. Договір укладуть із тим, хто набере найбільший сумарний бал.
Олена ПІМЕНОВА