Гортаючи стрічку новин у соціальній мережі, Ольга натрапила на цікаве оголошення. У ньому йшлося про те, що відома мережа елітної косметики влаштовує суперакцію: протягом кількох тижнів можна буде придбати туалетні води відомих брендів усього лише за 300 гривень. Хоча зазвичай вони коштують по кілька тисяч.
Ольгу чомусь не насторожив сумнівний дизайн сайту, на якому вона знайшла цю інформацію. Тому радісно замовила кілька ароматів майже на 1000 гривень. І за два дні вже отримала посилку.
На неї чекав неприємний сюрприз. Флакони були підписані незрозумілою мовою, а самі туалетні води пахли зовсім не тим, чим мали б.
Обурена херсонка зателефонувала до менеджера. І тоді все стало свої місця. Виявилось, що ці парфуми зовсім не брендові, а усього лише аналоги, які виробляють за Чорним морем. І про це, як виявилось згодом, на сайті повідомлялось, дуже маленьким шрифтом.
Ну а на офіційному сайті мережі елітної косметики ані слова не було про подібну акцію.
Будьте уважні! І перевіряйте, що ховається за яскравими оголошеннями про суперакції.
Олена ПІМЕНОВА