Зокрема, автори звернень зверталися до аудиторів з питань діяльності органів місцевого самоврядування (11) та з інших питань (3).
З 14 отриманих звернень на 8 надано відповіді, 3 звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян» перенаправлено за належністю, 3 залишаються на стадії розгляду.
Відповідно до положень ЗУ «Про звернення громадян» керівництво Південного офісу Держаудитслужби проводить особистий прийом громадян. Затверджений Графік прийому громадян розміщено у приміщенні Управління і оприлюднено на офіційному веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби.
Крім того, у звітному періоді для надання відповідей на запитання громадян начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби Дмитро Круковський провів прямі телефонні лінії, оголошення про які розміщено на веб-сайтах 68 разів.
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області доведено до громадськості через засоби масової інформації та розміщено на офіційному веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби.
Згідно з Порядком функціонування «телефону довіри» відповідальними працівниками Управління організовано роботу з отримання, обліку та опрацювання інформації від фізичних осіб.
На отримані за «телефоном довіри» повідомлення надаються роз'яснення щодо функцій Держаудитслужби, реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом. Номер «телефону довіри» (0552) 26-36-28
З метою підвищення ефективності зворотного зв'язку громадяни можуть інформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни. Електронна адреса - kherson@dkrs.gov.ua
Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби
в Херсонській області