Це показовий випадок, адже в більшості ще спробуйте потрапити на підприємство з контрольною перевіркою, навіть за жалобою споживача, навіть коли хтось отруївся продукцією. Деякі підприємці так уникають перевірок, що доходить до судів. А тут господарка пекарні особисто звернулася.
Як пояснили в ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області, позапланова перевірка підприємств можлива за жалобою або за бажанням самого бізнесмена.
А господарка цієї пекарні звернулася особисто, щоб фахівці встановили відповідність щодо дотримання вимог законодавства про безпеку та окремі показники якості харчових продуктів. Підказали, що й де треба виправити, вдосконалити. Тож перевірка носила рекомендаційний характер.
У Держпродспоживслужбі кажуть, що останнім часом бізнесмени все частіше звертаються до служби з аналогічними заявами. Адже хочуть покращити рівень виробництва, зважаючи на те, що в 2018 році зростає відповідальність щодо державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин. Відповідний закон було прийнято тогоріч.
А хліб, як відомо, один із найпоширеніших продуктів харчування, який завжди буде користуватися попитом у споживача. І випічка хліба в усі часи вважалася прибутковою та стабільною справою. Такою вона залишається й нині, вважають фахівці служби.
У нашій країні, на відміну від європейських, ринкова частка мініпекарень майже в три рази менша, а це важливий фактор для розвитку цього напрямку, бо наш ринок усе більше адаптується під європейський, і за міні-пекарнями – велике майбутнє.
Альона ГРЕБЕНЮК
"Гривна. Новий формат"