У Херсоні відбувся семінар-практикум "Як виховати читача нового покоління"

У сучасному світі на людину обрушуються величезні потоки інформації. Сьогодні можна нескінченно читати цікаві статті,передивлятись фотографії в інтернеті, не беручи до рук книжок.

А колись книга була для людини справжнім товаришем і цікавим способом провести час.

Чому ж люди стали так мало читати? Мабуть, зник культ книги і з цим, безперечно, потрібно щось робити.

Тож, як виховати читача нового покоління, вирішували у Херсоні сьогодні, 31 жовтня, під час семінару-практикуму, який відбувся на базі Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки.

«Виховання читача нового покоління: з практики роботи педагогів та бібліотекарів» - так звучить тема сьогоднішнього семінару, ініціатором проведення якого став директор НВК «Школа гуманітарної праці», кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України Артем Кияновський.

В семінарі прийняли участь викладачі та вихователі Херсонської Школи гуманітарної праці, представники батьківського комітету, представники бібліотечної служби школи, також представники громадськості.

Школа гуманітарної праці вже давно співпрацює з обласною дитячою бібліотекою. Подібні семінари традиційно проводяться 2 рази на рік.

«Задача семінару – ознайомити учасників з новою літературою, новими тенденціями читання. Поспілкуватись, послухати гарних викладачів, лекторів. Співробітники обласної бібліотеки завжди знайомлять учасників семінару з цікавими матеріалами», - розповідає завідувач Шкільного бібліотечно-інформаційного центру «ШГП» Тетяна Лихожон.

З доповіддю «Читач як суб'єкт культури» під час семінару виступила кандидат педагогічних наук, доцент загальноуніверситетської кафедри світової літератури та культури ім. проф. О. Мішукова ХДУ, викладач літератури НВК «Школа гуманітарної праці» Наталія Нев̕ярович.


«Сьогодні відбулася визначна подія не тільки для викладачів «Школи гуманітарної праці», але й для громадськості – семінар з питань читацької активності школярів. Як занурити читачів у світ книги? Як дати друге дихання процесу читання книги?

Я дуже вдячна Артему Олександровичу, що мене запросили, аби ознайомити аудиторію з тими науковими ідеями, на яких базується сьогоднішня шкільна освіта – це психологічні, ментальні, ідеологічні, морально-естетичні процеси, якими керується читач під час знайомства з літературою. Саме на ці аспекти я звернула увагу у своїй доповіді», - говорить Наталія Нев̕ярович.

«Даний семінар – це подія в житті нашої школи», - підкреслює директор навчально-виховного комплексу «Школа гуманітарної праці» Артем Кияновський, - «На заході присутні і батьки, і вчителі, і професійні бібліотекарі.


Дитяча обласна бібліотека – одна із кращих бібліотек на території колишнього Радянського Союзу. Вона – не просто книгосховище, а й місце для інтелектуальних ігор та зайняттів.

Скажу, що ерудиція вчителя визначає ерудицію учня, тому чим вищий рівень розвитку у вчителя, тим вище він буде в учня. А для того, щоб дитина краще навчалась, батьки та вчителі мають стати союзниками та мати одні погляди, саме тому на семінар були запрошені всі, хто приймає участь у вихованні наших учнів.

Задача під час семінару для наших вчителів - почерпнути найкраще з почутого та втілити це у вихованні учнів», - сказав під час семінару-практикуму Артем Кияновський.

Тетяна ГОЛУНОВА

© 2021 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів