Її корпус сягатиме чотирнадцяти метрів завширшки і до ста метрів завдовжки, а вантажопідйомність становитиме тисячу тонн.
Вартість баржі планується такою самою, як її аналогів з металу, але експлуатація буде економічнішою. Адже їй не треба кожні п'ять років проходити обстеження у доці для перевірки стану металевого корпусу, яке коштує недешево.
Директор судозаводу "Паллада" Валерій Маломан у бесіді з кореспондентом "Голосу України" повідомив, що на верфі для початку збираються виготовити від семи до десяти бетонних барж. У їх купівлі будуть зацікавлені компанії та фірми, які ведуть оптову торгівлю овочами та фруктами, добривами, будматеріалами та іншими сипучими матеріалами.
Доставка таких вантажів мінімум на третину дешевша, ніж суходолом, і до того ж з ними баржі можуть курсувати не тільки Дніпром, а й навіть виходити в море. Хоча з певними погодними обмеженнями, адже шторм важким суднам із поганою маневреністю протипоказаний.