Щоправда, депутатам знадобилось 4 пленарні засідання, щоб розглянути 120 питань порядку денного.
«Я хочу подякувати усьому депутатському корпусу. В першу чергу, депутати підтримали зміни до бюджету, і 50 мільйонів гривень вільних залишків бюджету спрямовані на вирішення соціально важливих для міста питань – медичну галузь, соціальну сферу, відкриття весняної річкової навігації, – прокоментувала секретар Херсонської міської ради Олена Урсуленко.
- Водночас переконана, що депутати повинні повернутись до питання розподілу близько 100 мільйонів гривень – це кошти минулого року, рішення з яких приймалось на позачерговій сесії. Адже більшість коштів спрямовується не на потреби городян, а на вирішення проблем розпорядників коштів і директорів комунальних підприємств. Приклад: рішення виділити 400 тисяч гривень на висадження однолітніх квітів на площі Перемоги, це при тому, що минулого року на її реконструкцію ми виділили більше 1 мільйона гривень".
Секретар міськради Олена Урсуленко вважає, що останнє із планових засідань було найбільш продуктивним. Скасовано і скандальне «тарифне» рішення виконавчого комітету. Ще протягом трьох тижнів робоча група вивчатиме ситуацію і формуватиме свої рекомендації. Херсонці ж можуть зітхнути з полегшенням і користуватись маршрутками за 3 гривні.
«На 4-ому пленарному засіданні депутати були майже у повному складі. Це дало можливість проголосувати всі питання, які з різних причин не були вирішені на попередніх засіданнях. Для мене важливо, що депутати підтримали скасування рішення виконкому, яке було прийняте з порушеннями Закону України. Зараз проти осіб, які його готували, порушено кримінальну справу.
Я розумію розчарування перевізників, але все має йти за законною процедурою. Їм потрібно виходити із заявою на управління транспорту, яке опрацює відповідний проект, а далі – рішення мають приймати публічно члени виконавчого комітету. При цьому повинні бути враховані рекомендації робочої групи», – впевнена Олена Урсуленко.
За думкою секретаря міськради, у цьому новому «тарифному» рішенні повинні бути: економічно обґрунтований тариф, чіткий графік руху громадського транспорту, гарантії якості послуги з боку фірм-перевізників. Лише тоді можна буде говорити про новий рівень обслуговування херсонців.