Як повідомляють добре поінформовані джерела питання навіть не обговорювали, а не те що не узгоджували з главою Мінінфраструктури Володимиром Омеляном. Кажуть, що він повністю втратив «вплив».
У попередньому варіанті статуту саме на міністра інфраструктури було покладено обов'язки вносити кандидатів як у «Члени правління «Укрзалізниці», так і «Наглядової Ради».
Відтепер вся повнота формування органів управління перейшла до КМУ (колегіальний орган, який повністю контролюється Прем'єр-міністром України). Експерти переконують, що це ще один крок у формуванні «диктатури Прем'єра».
Відтепер і ця компанія, яка отримує мільярдні дотації з бюджету, і кожного року, стабільно потри всі підвищення тарифів, які відбуваються так само стабільно двічі на рік – показує мільйонні збитки, буде повністю контролюватися однією людино – Прем'єром.
КМУ це не ВРУ, тут сильно не пограєшся у демократію, один невірний крок і завтра ти перестаєш бути Міністром, або Віце-прем'єром.
Здається, що влада все більше фокусує бюджетну економіку у одних руках. Чого чекати від таких змін? Чи буде насправді покращуватися ситуація у цього традиційно «збиткового» підприємства? Час покаже.
Фахівці переконують, що відтепер всі «призначення» яких завгодно кандидатур «свіжої молодої» крові це не більше ніж ширма для проведення тієї політики, яку буде направляти особисто Прем'єр (або та особа, яка за ним стоїть).
Сергій ОСОЛОДКІН