Як інформує «гаряча» лінія, за 2016 рік до облдержадміністрації не надійшло жодного звернення з питань корупції, однак мешканців області закликають повідомляти про такі факти і вживати заходи для боротьби із цим явищем.
За минулий рік на «гарячу» лінію мешканці області звертались з різних питань, серед яких – невиконання обов'язків посадовими особами, бездіяльність правоохоронних органів, зловживання службовим становищем.
Якщо установа, на службовця якої надійшла скарга, не є структурним підрозділом облдержадміністрації, «гаряча» лінія у разі звернення виступає як «посередник» між постраждалим та структурою, що має вжити заходи в разі вчинення злочину.
Це особливо важливо для тих людей, які надають анонімні звернення чи з певних причин не мають наміру звертатись особисто до правоохоронних органів. Якщо звернення стосується структурних підрозділів облдержадміністрації, тоді за зверненням до «гарячої» першочергові заходи вживаються облдержадміністрацією.
Кожне звернення, що надходить до «гарячої» лінії, оформлюється та надається головному спеціалісту з питань запобігання та виявлення корупції облдержадміністрації для подальшого опрацювання.
Зокрема, за зверненнями громадян облдержадміністрація направляє лист до структури, що має провести перевірку, вжити відповідні заходи та повідомити про результати.
За матеріалами Херсонської ОДА