«Пульс» податкової перевірили 205 херсонців

За одинадцять місяців поточного року на сервіс Державної фіскальної служби України "Пульс" надійшло 205 дзвінків від платників податків Херсонщини.

Серед проблемних питань, з якими звертались платники на сервіс «Пульс», актуальними були:

- про затримку митного оформлення товарів – 63 звернення;
- роботу органів ДФС – 47,
- про черги на митних постах – 24;
- проведення перевірок суб'єктів господарювання – 22 звернення;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 21.

Найбільша кількість запитів надійшла від платників податків: ДПІ у м. Херсоні – 50, Скадовської ОДПІ - 10 та Цюрупинської ОДПІ – 11. Суб'єкти господарювання, які знаходяться на обліку в Генічеській ОДПІ звернулись – 8 разів, в Каховській ОДПІ звернулись 8 разів, в Новокаховській ОДПІ – 3 рази.

Всі повідомлення були оперативно розглянуті та опрацьовані. Про результати розгляду кожного заявника було повідомлено персонально.

Нагадаємо: Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб'єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Інформація приймається цілодобово.

Прес-служба ГУ ДФС у Херсонській області

© 2021 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів