«Пульс» податкової перевірили 205 херсонців

«Пульс» податкової перевірили 205 херсонців
За одинадцять місяців поточного року на сервіс Державної фіскальної служби України "Пульс" надійшло 205 дзвінків від платників податків Херсонщини.

Серед проблемних питань, з якими звертались платники на сервіс «Пульс», актуальними були:

- про затримку митного оформлення товарів – 63 звернення;
- роботу органів ДФС – 47,
- про черги на митних постах – 24;
- проведення перевірок суб'єктів господарювання – 22 звернення;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 21.

Найбільша кількість запитів надійшла від платників податків: ДПІ у м. Херсоні – 50, Скадовської ОДПІ - 10 та Цюрупинської ОДПІ – 11. Суб'єкти господарювання, які знаходяться на обліку в Генічеській ОДПІ звернулись – 8 разів, в Каховській ОДПІ звернулись 8 разів, в Новокаховській ОДПІ – 3 рази.

Всі повідомлення були оперативно розглянуті та опрацьовані. Про результати розгляду кожного заявника було повідомлено персонально.

Нагадаємо: Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб'єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Інформація приймається цілодобово.

Прес-служба ГУ ДФС у Херсонській області

© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів