У Херсоні проводять соціологічне опитування мобільності мешканців

соціологічне опитування,Херсон,громада,мобільность

5-8 червня у Херсонській громаді проводять соціологічне опитування мобільності мешканців. Це опитування дасть змогу визначити особливості (напрямки і способи) їхнього переміщення, виявити проблеми, з якими щоденно стикаються мешканці, а також зрозуміти їхнє бачення щодо розвитку системи транспорту у Херсоні. Про це iнформує прес-служба Херсонскої мiськради.

Анкета буде включати в себе 3 блоки із 73 питань за наступними напрямками:

  • поточна транспортна поведінка;
  • оцінка потенціалу зміни транспортної поведінки;
  • профіль користувача

Результати дослідження у числовій формі покажуть поточний стан справ з пересуванням у Херсоні та будуть відправною точкою для розроблення Плану мобільності.

Це, своєю чергою, дасть змогу розробити найбільш ефективний план заходів з підвищення якості, безпеки та доступності транспортної інфраструктури Херсона з пріоритетом громадського транспорту, а також з урахуванням пішохідного та велосипедного руху. Крім цього, дані дослідження будуть використані для розроблення транспортної моделі міста.

Загалом планується опитати 500 мешканців Херсонської ОТГ, очікувана похибка дослідження – 3,8%.

Орієнтовно в кінці червня результати опитування будуть оприлюднені в місцевих засобах масової інформації.

Опитування проводиться в рамках розроблення Плану сталої міської мобільності, над яким працює компанія Egis Ukraina.

Проєкт фінансується за грантові кошти Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР).

Довідка. План сталої мобільності Херсона – документ, який визначатиме транспортну політику міста у довгостроковій перспективі, зокрема, щодо громадського транспорту, пішохідного та велосипедного руху, безпеки дорожнього руху, управління паркуванням тощо. Схожі документи вже були розроблені та затверджені міськими радами Львова, Полтави, Житомира, Миколаєва, триває розроблення у Харкові.

Головними принципами плану сталої міської мобільності є:

  • Інтегрований підхід, який включає серед іншого орієнтацію на людину, а не вид транспорту, враховує вплив містопланувальних аспектів на мобільність та передбачає широке залучення мешканців та фахівців супутніх галузей у процес розроблення Плану сталої міської мобільності;
  • Орієнтація на громадський транспорт (зручні маршрути та розклади руху, високі вимоги до рухомого складу, зупинок та інфраструктури);
  • Заохочення до збільшення частки немоторизованих пересувань по місту – пішохідний та велосипедний рух (високі вимоги до планування тротуарів, велодоріжок, пішохідних зон та громадських просторів, підвищення зв’язності сполучення між районами);
  • Нова політика у галузі паркування;
  • Управління рухом вантажного транспорту в місті;
  • Підвищення безпеки та удосконалення організації дорожнього руху (вдосконалення перехресть, сучасні вимоги до проектування вулиць, врахування вимог усіх учасників руху тощо).
© 2021 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів