Якість житлово-комунальних послуг має задовольняти херсонців, а комунальні підприємства працювати ефективно, переконаний Ігор Колихаєв.
«Якщо взяти перелік проблем, які турбують херсонців, то багато скарг саме на якість житлово-комунальних послуг, на кількість сміття на вулицях, на тарифи та на те, що підприємства – надавачі послуг – погано працюють. Як житель Херсона я бачу усі ці проблеми та відчуваю їх на собі. Саме тому разом з командою фахівців ми маємо намір модернізувати житлово-комунальну сферу за рахунок якісного менеджменту, оцифрування усіх напрямків, оптимізації підприємств.
Перший крок – це загальний аудит всіх підприємств, які надають послуги. Далі – визначення тих підприємств, які займаються суто відмиванням бюджетних коштів та не надають якісних послуг чи не приносять прибутку до бюджету. Їх треба або перепрофілювати, або робити прибутковими, або закривати, передаючі їх функції приватному сектору. Третій крок – визначити проблеми та бюджетні потреби, які увійдуть в «настільну книгу» програми змін Херсона. Четверте – це орієнтація на потреби жителів багатоквартирної забудови та приватного сектору», – зазначає Ігор Колихаєв.