Морські канали до портів Херсона та Миколаєва поглиблюють

Морські канали до портів Херсона та Миколаєва поглиблюють

Філія «Дельта-лоцман» ДП «Адмінітрації морських портів України» розпочала експлуатаційне днопоглиблення Бузько-Дніпровсько-лиманського та Херсонського морського каналів.

Від підтримки у робочому стані цих двох каналів залежить безперебійна робота одразу трьох державних морських портів України (Херсонських морського та річкового та Миколаївського морського) та багатьох морських терміналів, які розташовані на річках Дніпро і Південний Буг та забезпечують чверть перевалки вантажів.

Загальний обсяг днопоглиблення складає 664 тисячі кубометрів. Роботи здійснює ТОВ «ГідроБуд Україна». Відповідно до угоди, укладеної між філією «Дельта-лоцман» та ТОВ «ГідроБуд Україна», вартість виконання робіт складає 73 мільйони гривень з ПДВ. Днопоглиблення здійснюється двома самовідвізними землесосами.

Цього року Адміністрація морських портів України виконує днопоглиблювальні роботи ще у 8 портах та на внутрішніх водних шляхах – річці Дніпро. Загальний обсяг днопоглиблення у 2019 році вже перевищив 5,1 мільйона кубометрів.

Довідково:

Бузько-Дніпровський лиманський канал (БДЛК) – судноплавний канал, яким здійснюється підхід суден до морських та спеціалізованих портів і терміналів Миколаївського регіону, а також, частково, до Херсонського морського каналу. Загальна протяжність БДЛК — 81 км. Кількість колін — 12. Ширина каналу — 100м, оголошена прохідна осадка суден — 10,3 м.

Херсонський морський канал (ХМК) — судноплавний канал відгалужується від 5-го коліна БДЛК та простягається до входу у ріку Рвач (один з рукавів р. Дніпро). ХМК здійснюється підхід суден до Херсонського морського та Херсонського річкового портів і далі до річкових портів і терміналів, що розташовані вздовж берегів р. Дніпро. Загальна протяжність ХМК – 40 км, кількість колін – 3. Навігаційна ширина каналу – 100 м, оголошена прохідна осадка суден — 7,6 м.

АМПУ