Продаються автомобілі Rolls-Royce, що належали сестрі англійської королеви

автомобіль, королева, автоновини
Королівський транспорт

Rolls-Royce Phantom IV — сам по собі винятково рідкісний автомобіль. Уся його історія тісно пов’язана з королівською сім’єю. Спочатку його не планували випускати: ще наприкінці 1930-х керівництво фірми вирішило не продовжувати розвиток флагманської лінійки Phantom.

Кажуть, що винуватцем появи четвертого «Фантома» став принц Філіп, герцог Единбурзький — чоловік майбутньої королеви Єлизавети II. У 1948 році йому довелося проїхатись за кермом експериментального Bentley Mark V, оснащеного найбільшим з моторів нового уніфікованого сімейства «B» фірми Rolls-Royce, що призначалися в основному для військової техніки. Агрегат вразив його високою потужністю і відмінною тягою. І коли в листопаді того ж року Єлизавета з Філіпом розмістили замовлення на виготовлення церемоніального лімузина марки Rolls-Royce, то побажали оснастити його саме цим двигуном.

Усі автоновости можна знайти на autocentre.ua.

Архів Rolls-Royce Motor Cars Ltd

З 1950-го до 1956 року було зібрано лише 18 автомобілів:
  • п’ять для представників британської королівської сім’ї;
  • три для іспанського диктатора генерала Франко;
  • два для іранського шаха Мохаммеда Реза Пехлеві;
  • два для короля Іраку Фейсала II;
  • по одному для саудівського принца Талала та ісмаїлітського імама Ага хана III.
Неважко здогадатися, що кожен з них був унікальний. Над ними працювали найкращі автофірми з Британії та континентальної Європи:
  • H. J. Mulliner;
  • Hooper;
  • Franay.
Більшість «фантомів» були виконані у вигляді лімузинів. Загалом виготовили три кабріолети і один ландоле (останній — для королеви Єлизавети II).

«Фантом» для сестри королеви

Особистий секретар принцеси Маргарет розмістив замовлення восени 1953 року.

4 січня 1954 року фірма H. J. Mulliner, яка виготовляла кузов для цього автомобіля, отримала детальну специфікацію від замовника, а 16 липня того ж року готову машину доставили в резиденцію Кларенс-Хаус, де в той час жила принцеса Маргарет разом з королевою-матір’ю.

На замовлення принцеси виготовили шестивіконний лімузин чорного кольору на сім посадочних місць — п’ять повноцінних плюс два складних стільчика-страпонтена по центру салону. Машину забезпечили автоматичною коробкою передач, що було рідкістю для Rolls-Royce тих років.

Зовні машина принцеси Маргарет трохи відрізнялася від найпершого «Фантома», виготовленого для її старшої сестри: лінію крил трохи підняли і зробили більш витягнутою.

Під час виїздів машину принцеси прикрашав королівський герб над лобовим склом, поруч було розташовано проблисковий маячок поліцейського зразка.

© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів