Контроль перевантаженого транспорту досі працює не скрізь

У Білозерському районі Херсонської області на автодорозі М-14 Одеса — Мелітополь — Новоазовськ нарешті запрацював ваговий комплекс.

Водії та власники вантажівок вагою, що перевищує 20 тонн, платитимуть чималі штрафи. Але ці жорсткі санкції виправдані: жодна з автотрас не розрахована на більше навантаження, тоді як логістичні фірми та АТП примудряються запускати ними автопоїзди з причепами до 60 тонн. А за ремонт розчавленого ними асфальтового покриття треба платити.

Мобільні вагові комплекси планують відкрити і на інших дорогах краю, що можна тільки вітати. Аби лишень такий контроль не виявився тимчасовим: скажімо, той самий МВК, що нині діє на трасі Одеса — Новоазовськ, торік уже пробували запустити. Але він пропрацював лише з липня по грудень.

Завдяки комплексу скарбничка держави поповнилася 63 тисячами євро у вигляді плати за перевищення вагових обмежень під час проїзду дорогами загального користування та 425 тисячами гривень штрафів. Ці гроші для фінансування дорожніх ремонтів (потреба в них тільки на цей рік сягає майже триста мільйонів гривень) були аж ніяк не зайві.

"Голос України"