Культурі та якості сервісу навчали у Новій Каховці
У заході взяли участь проректор з міжнародних зв'язків та комунікаційних технологій Оксана Лаврикова, заступник декана з навчально-методичної роботи і практик факультету природознавства, здоров'я людини і туризму Наталія Васильєва, ст. викладач кафедри туризму Яніна Василевська, доцент Віталій Шарко і викладач Єгор Сидорович.
Також були присутні представники готельного і ресторанного бізнесу, навчальних установ, ЗМІ, керівництво Новокаховської міської ради, партнери проекту з м. Одеса та ін.
Проводили тренінг професор університету м. Равенсбург Вольфган Фукс, професор університету м. Падерборн В'ячеслав Нікітін та адміністратор готельно-ресторанного комплексу "Бордо" Вікторія Старинська.
Вони розповіли про відмінності у стандартах обслуговування в готельній і ресторанних сферах країн Західної Європи та пострадянських країн.
Висвітлили фактори, які впливають на вибір туристами типу готелю. В. Фукс наголосив на тому, що кожний заклад (ресторан чи готель) повинен мати чіткий набір основних правил при обслуговуванні, якими повинен керуватися будь-який працівник.
Відбувся живий діалог між представниками туристичної індустрії та експертами ЕС. Задавались питання з метою отримати рекомендації з послуг культури якості та сервісу у своєму закладі.
Піднімалися питання соціалізації працівників на прикладі комплексу «Казкова діброва», «Максим Марін» та ін. Кожен учасник тренінгу отримав в якості роздаткового матеріалу – пропозиції по стандартизації послуг та покращення якості сервісу від професора Фукса.
Крім цих питань, також були розглянуті основні проблеми вирішення «жалоб», «негативних відгуків» з боку клієнтів до адміністрації чи співробітника готелю. Показані інструменти з приводу болючої проблеми: як мотивувати клієнта висловити «жалобу».
Такі заходи дадуть можливість придбати додаткові знання у сфері покращення рівня й якості обслуговування в своєму закладі, а також отримати практичні поради та відповіді на питання відповідності якості послуг індустрії гостинності європейським стандартам.
Наталія ВАСИЛЬЄВА