Дзвінок від псевдопрацівника банку залишається одним з найпоширеніших видів шахрайства. Нажаль, деякі громадяни й досі довіряють телефонним аферистам та дозволяють дочиста спустошити власні рахунки. Поліція закликає бути більш обачними та в жодному разі не називати незнайомцям реквізити своїх банківських карток.
Так, вчора, в «Єдиний центр 102» поліції Херсонщини зателефонувала 46-річна мешканка обласного центру. Жінка розповіла, що їй на мобільний зателефонував незнайомець, який представився працівником служби безпеки одного з банків.
Псевдопрацівник повідомив, що картка заявниці заблокована і для її розблокування необхідно назвати всі реквізити. Заявниця назвала дані картки, після чого з її банківського рахунку були списані гроші в сумі понад 15 тисяч гривень. Наразі поліцейські встановлюють осіб, причетних до злочину.
Шановні громадяни! Поліція Херсонщини в черговий раз закликає бути більш обачними та не довіряти особам, які намагаються дізнатися реквізити ваших банківських карток. Попередьте своїх батьків, родичів, сусідів, особливо літнього віку, про такий вид шахрайства!
Якщо вам телефонують незнайомці і говорять про заблокування вашої банківської картки, при цьому намагаються дізнатися PIN-код картки, CVV код або інші реквізити – це шахраї. Співробітники банку ніколи під час розмови не запитують ці дані!
Якщо ви маєте сумніви, чи дійсно вам телефонує справжній співробітник, то запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не по телефону. Після цього ви зрозумієте, з ким розмовляєте – з шахраєм чи ні.