Херсонці скаржаться на неякісні коштовності

Херсон, вироьи, скарги
Споживачі у Херсоні скаржаться не лише на неякісні харчі та побутову техніку. А й на ювелірні вироби.

Про це розповідає заступник начальника управління захисту споживачів - начальник відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Олександр Мандра.

У 2019 році було 2 звернення щодо виробів із дорогоцінних металів. У першому випадку у людини були претензії не до самого металу, а до каміння. Покупець засумнівався, що це саме той дорогоцінний камінчик, який був вказаний на етикетці.

Споживач сам звернувся до пробірної палати, аби провести дослідження. І виявилось, що він був правий, - камінь виявився напівдорогоцінним, ще й меншої ваги, ніж заявив виробник.

З результати експертизи херсонець звернувся до магазину, в якому придбав прикрасу. Там його проігнорували. Після цього звернувся до Управління захисту споживачів.

- Ми вийшли на перевірку і зобов’язали продавця замінити каміння на таке, яке було вказане у ярлику. Продавець так і зробив. – розповів Олександр Мандра.

Друга скарга була пов’язана з гарантійним зобов’язанням. Був придбаний браслет, дуже швидко там розійшлись кілька ланок. І було встановлено, що причина цього – саме виробничий брак. Продавці спочатку відмовились ремонтувати виріб. І виконали свої гарантійні зобов’язання лише після втручання Держпродспоживслужби.

До речі, у 2020 році скарг на неякісні ювелірні вироби не надходило.
Олена ПІМЕНОВА

© 2008 - 2024 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: khersonci08@gmail.com, контактиархівТеатр Куліша - Херсон