Куди телефонувати, щоб поскаржитися на роботу маршруток у Херсоні

Херсон, маршрутки, робота
Кожен херсонець може поскаржитися на роботу водіїв та стан маршрутного транспорту за номером: 050 00 92 111. У Херсонській міській раді переконують, що реагують на кожне повідомлення містян.

Гаряча лінія комунального підприємства “Херсонкомунтранссервіс” працює з понеділка по п'ятницю з 07:30 до 17:00. Наразі підприємство обслуговує 15 маршрутів:

№ 2, 3, 4, 5, 6, 10, 14, 17, 22, 24, 25, 28, 33, 42, 51

Віднедавна підприємство почало писати про свою діяльність на сторінці у фейсбук.

Ще один дієвий інструмент донесення фактів незадовільної роботи міських підприємств до влади - сервіс Укрскарга. Тут уже є готові шаблони на різні випадки порушень і можна скаржитися не тільки на роботу громадського транспорту, а й благоустрою, водоканалу тощо.

© 2022 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів