У Херсонській громаді планують розширити повноваження старост

Херсон, Рожков, старости
Під час засідання постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, житлової політики, енергозбереження та благоустрою депутати розглянули проєкт рішення «Про покладання виконання окремих завдань адміністратора на старост».

Згідно чинного положення, старости мають спряти жителям відповідних округів в підготовці та поданні документів до органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади, а також у поданні відповідних документів до зазначених органів.

- У всіх жителів Херсонської громади має бути рівний доступ до адміністративних послуг. У цьому можуть допомогти старости. Люди на місцях їх знають, тому вони допоможуть мешканцям приєднаних територій зекономити час, правильно оформити усі папери та отримати якісну адміністративну послугу. – зазначив голова комісії Юрій Рожков.

Рішення Херсонської міської ради необхідне задля покладення виконання окремих завдань адміністратора, пов’язаних з наданням адмінпослуг (отримання заяв та документів для отримання адміністративних послуг та видачу результатів надання адміністративних послуг) на старост.

Члени житлово-комунальної комісії підтримали проєкт рішення. Остаточно визначатись депутати будуть під час засідання сесії, яка запланована на 17 грудня.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проєкту рішення Херсонської міської ради
"Про покладання виконання окремих завдань адміністратора на старост"

Відповідно до частини шостої статті 13 Закону України "Про адміністративні послуги", пункту чотири розділу 3 Положення про старосту, затвердженого рішенням Херсонської міської ради від 03.09.2021 №466 "Про затвердження Положення про старосту" староста сприяє жителям відповідного старостинського округу в підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади, а також у поданні відповідних документів до зазначених органів. За рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради надає адміністративні послуги та/або виконує окремі завдання адміністратора центру надання адміністративних послуг.

Рішення Херсонської міської ради необхідне задля покладення виконання окремих завдань адміністратора, пов’язаних з наданням адміністративних послуг суб’єктам звернень (отримання заяв та документів для отримання адміністративних послуг та видачу результатів надання адміністративних послуг) на старост.

Директор департаменту
адміністративних
послуг Херсонської міської ради
Костянтин ХУТКОВСЬКИЙ

© 2022 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів