Конкурентна боротьба між курортними локаціями на Херсонщині

Херсонщина, курорти, конкуренція
Так вже склалось, що «доброю» традицією для нашого краю, в кожному оздоровчому сезоні, стають різні «страшилки», які розповсюджуються конкурентами у інформаційному просторі.

Ті, хто багато років слідкують за ситуацією добре пам’ятають і спалахи епідемій різних видів грипу, які нібито в нас були, і засилля медуз, які є цілком природним явищем і носять стихійний характер, і брудну воду, і нафту і ще багато інших казок.

Для чого це робиться?

Звичайно ж це така собі «чесна» і конкурентна боротьба між курортними локаціями, яка заснована на анти піарі і фейках, різного рівня трешовості. В минулому році ми писали спростування на статтю, в якій писали, що Азовське море позеленіло і зацвіло, але…фото було з якогось водосховища.

Треба розуміти, що зараз ми живемо в той час, коли своєчасно викладена стаття, або інформаційний сюжет на якомусь каналі можуть дуже сильно вплинути на думки потенційних туристів, які ще вагаються з вибором місця для літнього відпочинку.

Кому це вигідно?

Так, подібна інформація з’являється не сама по собі, а має своїх інтересантів і замовників. Ми не можемо стверджувати на 100%, або називати якісь конкретні персоналії, чи курорти. Але в той же час цілком зрозуміло, що негативні інформаційні випади в бік рекреацій, які розташовані на березі Азовського моря вигідні тільки їх конкурентам – курортам Чорного моря. Втім маємо надію, що ініціаторами, все ж таки, є невелика група представників якоїсь певної місцевості.

Чому так відбувається?

Якщо подивитись у минуле, то можна чітко побачити, що завжди пріоритет розвитку віддавався саме Чорноморському узбережжю, а курорти Азовського моря позиціонувались як провінційні і відсталі.

До певного часу це й справді було так, але за останні 25 років рекреації Азовського моря почали прогресувати і дуже стрімко розвиватись, тим самим щороку збільшуючи аудиторію.

Туристи також зробили свої висновки і віддали перевагу відпочинку на Арабатці, в Кирилівці, Бердянську або в Генічеську через те, що ціни на проживання і послуги значно нижчі при майже тих самих умовах.

Яка ситуація на сьогоднішній день?

На прикладі Арабатської Стрілки видно, що сезон розпочався і є цілком успішним. Єдиним недоліком цього сезону можна назвати погодні умови, але це природні фактори, які не від кого не залежать. До того ж Азовське море, завдяки своїй глибині, завжди встигає прогрітись після дощу, або шторму, на відміну від Чорного.

Тому хмарна погода не несе якогось суттєвого впливу на якість відпочинку, а для певної кількості людей є навіть плюсом – тому що не всім подобається спека в 40 градусів. Медуз небагато і не факт, що будуть в великій кулькості, пляжі й інші елементи інфраструктури повністю готові до прийому туристів, а деякі й зовсім мають офіційні сертифікати відповідності міжнародним стандартам.

Про інформаційних бліх

«Фейковим хітом» цього сезону можна назвати інформацію, яку намагаються розігнати навіть по центральним телеканалам, щодо «засилля» морських бліх, які прямо «з’їдають» відпочивальників в Азовському морі.

Але треба розуміти, що це частина морської фауни, і не тільки Азова, яка була завжди. Так іноді вони можуть кусатись, але це було завжди і нічого фатального не стається після укусів.

Тому не треба вірити подібним фейкам, а якщо в вас є певні сумніви, то краще зайти на профільні сайти і туристичні портали, або групи в соціальних мережах, які присвячені конкретній місцевості і задати питання місцевим жителям.

За матеріалами НА МОРЕ
© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів