Курортна Херсонщина очима журналістів

Херсонщина, тур, журналісти
Завдяки інформаційно-рекламному туру «Мандруй Херсонщиною» велика група журналістів мала змогу відчути себе повноцінними туристами, і отримати екскурсійну програму «на максималках».

Наш туристичний міні-регіон, до якого входять Арабатська Стрілка і Генічеськ, з кожним роком стає все більш популярним і все частіше згадується в інформаційному і недійному просторі. Таке стає можливо завдяки різним факторам, а точніше завдяки сукупності цих факторів, серед яких: робота відділів туризму місцевих і обласних рад, проведення різних подій на території регіону, популяризація нашого краю блогерами і активістами. Цього року для того, щоб потрапити в епіцентр уваги представників провідних Українських ЗМІ, Арабатці сприяла ціла низка подій.

Вже доброю традицією став щорічний рекламно-інформаційний тур «Мандруй Херсонщиною» мета якого популяризація для широкого загалу туристичних принад нашої області. Тур проводиться за ініціативи і підтримки Херсонської ОДА. Також 8 червня, про що ми писали раніше, на Арабатці відбулось врочисте вручення сертифікатів міжнародної програми «Блакитний прапор», якими було відзначено 3 пляжі.


Завдяки інформаційно-рекламному туру велика група журналістів мала змогу на один день, 9 червня, відчути себе повноцінними туристами, і отримати екскурсійну програму на максималках. Почалося все з каяків, а точніше з невеликого походу в затоку Сиваш, на флоті каяк-клубу «НА МОРЕ».

Представники ЗМІ на власні очі змогли побачити наскільки цікавою і живописною може бути подібна екскурсія. На сьогоднішній день це, без перебільшення маст-хев для будь-якого туриста – адже ви більше ніде не побачите нашу місцевість з таких незвичайних ракурсів.

Але однією екскурсією не закінчилось, і після зміни каяків на катер вся група взяла напрямок на одну з головних природних пам’яток нашого краю острів Бірючий. Якщо ви не в курсі, то в нашому блозі є окрема стаття про острів, яку варто прочитати. Острів завжди справляє враження, і цей раз не був виключенням. А по іншому і не могло бути, адже такі унікальні природні умови і красу ще треба пошукати, щоб знайти аналог.

Завершенням програми можна вважати повернення до Генічеська, де група знов потрапила на екскурсію, але вже гастрономічно-історичну. Так, вже в традиційному для цього місці – атмосферному «Pub 28» представники ЗМІ не тільки спробували страви локальної кухні Приазов’я і Генічеська, беззаперечним хітом був Азовський калкан, а також дізнались немало цікавої інформації про нашу місцевість. Як показала практика формат історично-гастрономічних екскурсій є дуже вдалою ідеєю, а розповіді про Генічеські катакомби і кургани Арабатки сприяє травленню і засвоєнню їжі.

Ось такий насичений і цікавий день провели журналісти провідних Українських ЗМІ, на Арабатці і в Генічеську, разом з туристичним гідом, каякером і власником інформаційного порталу «НА МОРЕ» Олексієм Войцеховським і спеціалістом відділу туризму Генічеської міської ради, чарівною Альоною Біль. Але дослідження нашого краю на цьому не закінчилось для наших медійних гостей, на черзі був рекреаційний комплекс «Арабатські терми», Арабатка і інвестиційний форум наступного дня.

Від себе зауважимо, що подібний формат популяризації місцевих курортів є дуже вдалою ідеєю, яка однозначно працює. І можна тільки висловити побажання, щоб подібних інформаційних заходів було якомога більше. Нам є що показати і туристам і журналістам, а також є багато про що розповісти.


Тому маємо надію, що це не останній рекламний захід цього сезону. І зауважимо, що популяризація нашого курортного міні-регіону, до якого входять цілорічні рекреації Арабатська Стрілка і Генічеськ, є дуже важливою справою. І ця справа нагадує пазл, часточками якого є дії кожного, хто робить свій внесок: блогери, активісті, журналісти, підприємці і посадовці.

А нашим гостям нагадуємо, що сезон 2021 розпочався, ми до нього готові і чекаємо на вас НА МОРЕ!
© 2008 - 2024 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: khersonci08@gmail.com, контактиархівТеатр Куліша - Херсон