Херсонська школярка стала фіналісткою національного молодiжного проєкту

суперфіналістка,проєкт,Херсон
Одинадцятикласниця Євгенія Подурець з Херсонської спеціалізованої школи №30 стала суперфіналісткою національного проєкту «Молодь дебатує». За результатами фінальних дебатних ігор Євгенія посіла почесне друге місце. Школярка вдруге змагалась у національному проєкті. Фінальні дебати, проходили на тему: «Чи повинна держава забезпечити дітям доступ до онлайн-навчання?».

Фінал відбувся 25 квітня за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини. Перед фіналом проєкту Євгенія перемогла у міському та міжрегіональному етапі змагань.

Реалізує проєкт в Україні громадська організація «Internationales Haus Sonnenberg». Щороку у проєкті «Молодь дебатує» беруть участь 70 шкіл в 20 регіонах України. До суперфіналу потрапило чотири учні – Євгенія Подурець з Херсону, Анастасія Попело з Чернігова, Дарина Лапчевська з Вінниці та Богдан Цюпка з Конотопу. За оцінкою членів журі перемогу отримала учасниця з Чернігова Анастасія Попело. Через карантинні обмеження змагання вперше були організовані онлайн.

Ініціаторка та голова проєкту в Україні, депутатка Європарламенту Віола Фон Крамон під час звернення до учасників дебатів нагадала про місію проєкту: «Дуже важливо, щоб ви не лише навчались для навчання, але щоб з допомогою цієї програми дійсно отримали навички критичного мислення і залишатись активними».

Ініціатива «Молодь дебатує» щороку реалізує в українських школах унікальний освітній проєкт в рамках якого учні проводять власні аналітичні дослідження з обраної тематики, зустрічаються з провідними експертами, беруть участь у семінарах та проводять дебати. Учнівські дебати побудовані за методикою «Jugend debattiert», що успішно розвивається в Німеччині на загальнодержавному рівні вже понад десять років. Сотні тисяч німецьких школярів беруть участь в «Jugend debattiert», а на фінал приходить президент Німеччини. Унікальну методику німецьких молодіжних дебатів її автори вперше дозволили використовувати іноземною мовою в Україні і з 2016 року понад 2000 українських взяли участь в проєкті.

Основна відмінність від інших форматів дебатів: перемагає той учасник або та учасниця, хто представить в процесі дискусії всі можливі аргументи за темою, використовуючи думки експертів та наукові дослідження. Тема в дебатах завжди формулюється як питання, на яке можна відповісти «так» чи «ні». Але однозначної відповіді немає — аргументи обидвох сторін мають знайти учасникі дебатів. Одне з головних завдань методики — навчити підлітків критично мислитита приймати зважені рішення.



© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів