На Херсонщині відремонтують міст, але треба трохи потерпіти

міст, ремонт, реконструкція
Нарешті в Таврійську дочекались ремонту мосту через Північно-Кримський канал. В понеділок, 15 березня, міст перекрито для руху, щоб підрядна організація «Альтком» приступала до ремонтних робіт.

Цього моменту міська влада Таврійська добивалась довгі роки. Кожного року комісія виконкому обстежувала стан мосту, констатуючи нові проблеми — тріщини в залізобетонних опорах та в основі мосту, все більше провалів на пішохідній доріжці, хибкість металевої огорожі, декілька секцій якої одного разу взагалі знайшли на дні каналу.

Все це документувалось, знімалось на фото. Єдине, чого не можна було передати до інстанцій — шалені вібрації, коли через міст проїжджала вантажівка, не кажучи вже про автопоїзди зерновозів. По декілька разів на рік Таврійська міська рада надсилала листи з фото-підтвердженнями до держадміністрації та у відповідні інстанції.

Ось що обговорювалось у Facebook в 2019 році: «Не так давно був галас з приводу автомобільного моста через канал. Міст швиденько абияк полатали, а пішохідна зона так і залишилася незаймана з дірою на доріжці. Років 20 тому на мосту був світлофор, по черзі пропускав авто, щоб не було сильного навантаження. Вантажівки взагалі не пропускав, так як міст знаходився в аварійному стані. Але він, мабуть, з роками сам зцілився. Мені цікаво, невже ніхто не бачить ці дірки в дорозі? Деякі вже глибиною 20 см. Чого чекає влада – поки він обвалиться під ким-небудь? Не дай Боже, звичайно! Це все дуже сумно. Страшно і їхати, і йти по такому мосту. Адже він потрібен всім».

- Ми 10 років били в усі дзвони, - каже міський голова Таврійська Микола Різак. - До кого тільки не звертались з приводу ремонту цього аварійного мосту. Нарешті, достукались. Звичайно, з перекриттям дорожнього сполучення з Новою Каховкою виникають певні незручності.

Але, заради безпеки життю людей, треба потерпіти, поки не завершиться ремонт, вважає Микола Іванович. Адже будь якої миті міст міг обвалитися під автобусом з пасажирами або просто чередою машин. Тоді б сполучення позбулись би надовго, натомість, могли бути людські жертви. - Вже через рік ми забудемо про те, що колись існувала ця проблема, — говорить міський голова.

Коли наприкінці минулого року стало відомо, що міст будуть ремонтувати, це визвало в соціальних мережах серед таврійчан справжнє піднесення. Всі писали: «Нарешті», «Ура», «Браво Микола Іванович». Тому що більшість вмотивованих громадян розуміє, що це означає для міста, для кожного з нас, і готові набратися терпіння.

Але є і інша думка, що перекриття сполучення між Таврійськом і Новою Каховкою нашкодить підприємницьким колам міста, для яких об’їзд через Коробки - це нездоланна перешкода.

Як вважає Микола Іванович Різак, має право існувати і така думка: «Об’їзна дорога через Коробки і Цукури до кінця року стане єдиним шляхом для проїзду машин до Нової Каховки. Всі інші варіанти — облаштування тимчасового понтонного мосту для автотранстпорту або його проїзд по залізничному мосту — не реалістичні», - наголошує міський голова Таврійська Микола Різак.


© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів