Нещодавно на базі Херсонського державного університету відкрилася перша сувенірна крамничка з брендовою продукцією. Тепер усі охочі можуть придбати товари з логотипом нашого навчального закладу.
Нагадаємо, що ідея створення брендових товарів виникла ще торік. Авторами задумки виступили ректор ХДУ Олександр Співаковський, проректор з фінансово-господарської та науково-педагогічної роботи Максим Вінник та начальник редакційно-видавничого відділу Олег Іваненко.
«Брендбук – це важливий елемент іміджу будь-якого закладу вищої освіти. Ми докладаємо максимум зусиль задля якості та різноманіття асортименту. Наша філософія – впізнаваність Херсонського державного університету!», - зазначив Олександр Співаковський.
Фірмова продукція успішно реалізується у стінах університету. Студенти, викладачі й співробітники охоче купують ексклюзивні товари з символікою Alma-mater. Це футболки, бейсболки, книжки, блокноти, магніти, чашки, ручки, олівці, багаторазові захисні маски тощо.
Наразі триває плідна робота над розширенням асортименту товарів. За словами начальника редакційно-видавничого відділу ХДУ Олега Іваненка, команда фахівців щодня працює над розробкою нових дизайнів.
«Варто зазначити, що брендова продукція – це іміджева складова університету. Наразі нашою головною метою є розширення асортименту товарів, які стануть найбільш затребуваними. Планується випускати парасольки, еко-сумки, приналежності для відвідувачів басейну ХДУ тощо», – зазначив Олег Іваненко.
А у майбутньому продукція із символікою Херсонського державного університету буде розповсюджуватися по всьому місту.
Прес-центр ХДУ