Володимир Хвостов: Найкращі інвестиції – це інвестиції в людський капітал

Хвостов, люди, капітал
Успіх компанії – це велика праця багатьох. І людина тут на першому місці. Щоб стати успішним як працівникам, так і підприємству, необхідно вміти правильно керувати часом. За даними експертів, кожна людина витрачає марно більше третини свого часу, а це приблизно 78 днів на рік! І, природно, марно витрачається не тільки особистий час, але і робочий.

А між тим, нині час – це ресурс, якого постійно не вистачає.

Тому, без впровадження тайм-менеджменту – управлінням часом – на підприємстві не обійтися. Бо, як відомо, час – це гроші.

У цьому переконаний керівник однієї з найбільших аграрних компаній на півдні України, керівник «Агропродукт, ЛТД» Володимир Хвостов, йдеться на сторінці «Агропродукт, ЛТД» у Фейсбуці.

Саме тому Володимир Хвостов не просто виступив ініціатором проведення навчань керівного складу колективу свого підприємства, але й взяв участь у роботі корпоративного тренінгу «Стратегічний тайм-менеджмент», який пройшов на базі ТОВ «Торговий дом «Долинское».

Керівники підрозділів і провідні спеціалісти підприємств компанії «Агропродукт, ЛТД» окрім лекцій, на практиці закріпляли і вчилися застосовувати отримані знання.

Програму тренінгу розробила бізнес-тренер Оксана Долгова спеціально на замовлення компанії «Агропродукт, ЛТД» і з урахуванням специфіки агропідприємства.

Два дні навчання були досі насиченими, учасники тренінгу дізнались: як встигати у рази більше за той же самий час, як ставити цілі та досягати їх з насолодою, чи розуміють і поділяють співробітники стратегічні цілі і плани компанії та як можна прив’язати їх до щоденних задач і дій? Також шукали відповіді на питання: як не робити зайвого, другорядного, а діяти відповідно до власних планів, створювати ті зміни, які потрібні.

«Найкращі інвестиції – це інвестиції в людський капітал. Ми постійно вчимося. Все, що ми вкладаємо в наших працівників, спеціалістів, в нашу команду – йде тільки на користь компанії, покращує її діяльність. І такі навчання з урахуванням реалій сьогодення, які вимагають оптимізації в усьому, у тому числі використанні часу – це стрімкий розвиток та досягнення стратегічних цілей, які наша компанія поставила перед собою. Ми маємо бути ефективними і конкурентними», - підсумував роботу дводенного тренінгу Володимир Хвостов.
© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів