Успіх компанії – це велика праця багатьох. І людина тут на першому місці. Щоб стати успішним як працівникам, так і підприємству, необхідно вміти правильно керувати часом. За даними експертів, кожна людина витрачає марно більше третини свого часу, а це приблизно 78 днів на рік! І, природно, марно витрачається не тільки особистий час, але і робочий.
А між тим, нині час – це ресурс, якого постійно не вистачає.
Тому, без впровадження тайм-менеджменту – управлінням часом – на підприємстві не обійтися. Бо, як відомо, час – це гроші.
У цьому переконаний керівник однієї з найбільших аграрних компаній на півдні України, керівник «Агропродукт, ЛТД» Володимир Хвостов, йдеться на сторінці «Агропродукт, ЛТД» у Фейсбуці.
Саме тому Володимир Хвостов не просто виступив ініціатором проведення навчань керівного складу колективу свого підприємства, але й взяв участь у роботі корпоративного тренінгу «Стратегічний тайм-менеджмент», який пройшов на базі ТОВ «Торговий дом «Долинское».
Керівники підрозділів і провідні спеціалісти підприємств компанії «Агропродукт, ЛТД» окрім лекцій, на практиці закріпляли і вчилися застосовувати отримані знання.
Програму тренінгу розробила бізнес-тренер Оксана Долгова спеціально на замовлення компанії «Агропродукт, ЛТД» і з урахуванням специфіки агропідприємства.
Два дні навчання були досі насиченими, учасники тренінгу дізнались: як встигати у рази більше за той же самий час, як ставити цілі та досягати їх з насолодою, чи розуміють і поділяють співробітники стратегічні цілі і плани компанії та як можна прив’язати їх до щоденних задач і дій? Також шукали відповіді на питання: як не робити зайвого, другорядного, а діяти відповідно до власних планів, створювати ті зміни, які потрібні.
«Найкращі інвестиції – це інвестиції в людський капітал. Ми постійно вчимося. Все, що ми вкладаємо в наших працівників, спеціалістів, в нашу команду – йде тільки на користь компанії, покращує її діяльність. І такі навчання з урахуванням реалій сьогодення, які вимагають оптимізації в усьому, у тому числі використанні часу – це стрімкий розвиток та досягнення стратегічних цілей, які наша компанія поставила перед собою. Ми маємо бути ефективними і конкурентними», - підсумував роботу дводенного тренінгу Володимир Хвостов.