Формування фірмового стилю Херсонського держуніверситету вийшло на новий рівень

фірмовий стиль, крамниця, ХДУ
Сьогодні, 5 лютого у Херсонському державному університеті відбулося урочисте відкриття сувенірної крамниці. Відтепер усі охочі можуть придбати товари з логотипом навчального закладу.

Минулого року у ХДУ розпочалася робота над створенням фірмового стилю вишу. Над дизайном і технікою працювала команда фахівців. І результатом спільної співпраці є широкий асортимент товарів – чашки, ручки й олівці, блокноти й книжки, календарі й флеш-диски, бейсболки й футболки, магніти та багаторазові захисні маски. У майбутньому планується розширення продукції та відкриття ще двох крамниць і онлайн-магазину.

За словами ректора ХДУ Олександра Співаковського брендовий стиль університету – важливий елемент іміджу будь-якого закладу вищої освіти. Тим більше закладу, який має вже понад 100-літню історію й усталені традиції.

«Ми доклали чималих зусиль, аби якість та різноманіття асортименту крамниці не лишила байдужими відвідувачів. Щиро радію, що формування фірмового стилю вийшло на новий рівень. Для нас найголовніше – впізнаваність Херсонського державного університету», – прокоментував Олександр Співаковський.

У майбутньому планується розширення асортименту товарів. Це одяг із символікою університету для відвідувачів басейну і спортивної зали.

Надалі крамнички із сувенірною продукцією Херсонського державного університету планують відкривати у районах міста.

Прес-центр ХДУ
© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів