Херсонгаз роз'яснює процедуру передачі показників лічильника до нових постачальників

Херсонгаз роз'яснює процедуру  передачі показників лічильника до нових постачальників
З 01.12.2020 року усі споживачі (населення) природного газу перестали бути клієнтами ТОВ Херсонрегіонгаз (постачання) але залишилися клієнтами АТ Херсонгаз (транспортування).

Це означає, що у кожного споживача природного газу має бути свій постачальник газу, якому споживач сплачуватиме щомісяця за спожитий за лічильником газ (обсяг кубічних метрів газу).

Кожний споживач зобов'язаний надати показники лічильника щомісяця з 01 по 05 число місяця до оператора ГРМ - це АТ Херсонгаз, відповідно до кодексу газорозподільних систем (надалі - ГРМ). Це унеможливить розбіжності у визначенні спожитого обсягу газу між споживачем та АТ Херсонгаз, а також між споживачем та його постачальником.

Як передати показники лічильника?

Для надання показників існує кілька способів, серед яких кожен споживач може обрати прийнятний для себе.

Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”, або на офіційній сторінці товариства у мережі Фейсбук:

Показники лічильника передаються наступним чином:

1. Через особистий кабінет з реєстрацією - сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ природного газу, за адресою http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/

2. Через електронну пошту pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок/ ПІБ/дата показань/ показання лічильника або його фото

3. З 08.00 до 17.00 у робочі дні за багатоканальним телефоном кол-центру (0552)31-65-55.
Додатковий моб телефон для м Херсон (050)494 -30 -37. Для районів області телефони працюють з 08.00 до 17.00 у робочі дні:

4. Через контролера газового господарства, який безпосередньо побачить дані лічильника з 01 по 05 число.

5. Автоматична передача через систему — Viber: viber://public?id=khersongaz.

6. Через інформаційні скриньки у місцях прийому абонентів АТ Херсонгаз.

Як показники потраплять до постачальника?

В країні існує Державна інформаційна платформа, яка збирає усі дані про спожиті обсяги газу. Туди щомісяця до 08 числа оператор ГРМ - АТ Херсонгаз надає усі отримані обсяги споживання на підставі отриманих даних лічильника кожного споживача. Кожний постачальник вибирає з платформи свого клієнта та виставляє йому рахунок відповідно до обсягів газу та ціни постачальника.

Що буде, якщо не передати показники лічильника?

Якщо споживач не надав своєчасно показники лічильника у визначений період, відповідно до кодексу ГРМ йому обраховується планове споживання, за формулою визначеною у Кодексі і ці показники також потрапляють на загальнодержавну інформаційну платформу і у подальшому корегування не підлягають.
З огляду на те, що на ринку газу ціна на газ як товар щомісяця змінюється, постачальникам теж буде неможливо здійснити зміни в обсягах споживання.

Тому, для уникнення непорозумінь або “неправильних” нарахувань з боку постачальників, шановні споживачі, своєчасно надавайте фактичні показники лічильника виключно до АТ Херсонгаз, будь-яким зручним для вас способом.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень.

Наталія ПЯТНИЧЕНКО,
© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів