У 2020 році до Управління звернулось 60 громадян із 53-ома зверненнями, з яких від громадян поштою надійшло 25 звернень, від громадян на особистому прийомі – 2, через органи влади – 26.
Із 53 отриманих звернень на 48 надано обґрунтовані відповіді, 5 - на стадії розгляду. Громадяни порушили низку питань трудового законодавства і оплати праці (7), щодо діяльності місцевих органів виконавчої влади (20), підприємств та установ (22) тощо.
За результатами 48 розглянутих звернень, на 31 надано обґрунтовані роз’яснення, 6 звернень направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» з повідомленням автора, 11 звернень вирішено позитивно.
Випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.
Відповідно до Порядку функціонування «телефону довіри» в Управлінні організовано роботу з отримання, обліку та опрацювання інформації від фізичних осіб. На телефонні повідомлення надано роз'яснення про повноваження Держаудитслужби, щодо реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом. Через засоби масової інформації громадян поінформовано 184 рази про «телефон довіри» 0552 263628.
Крім того, для забезпечення відкритості та прозорості у діяльності Управління для надання відповідей на запитання громадян проведено 61 пряму телефонну лінію. Відповідні анонси розмістили вебсайти.
Заради підвищення ефективності зворотного зв’язку громадянин можуть інформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надсилати повідомлення цілодобово на електронну адресу kherson@dkrs.gov.ua.