Про "дивне рішення" Олешківської міськради

Про "дивне рішення" Олешківської міськради
Депутат Олешківської ОТГ Павло Потоцький, юрист за освітою, проаналізував проекти рішень Олешківської міської ради, які будуть розглядатися на найближчій сесії ради. Один з проектів рішень його дуже здивував…

- Справа стосується проекту рішення Олешківської міської ради "Про створення Комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" Олешківської міської ради.

Переглянувши і проект рішення ради і Положення про комунальну установу "Територіальний центр соціального обслуговування" вважаю, що як і сам проект рішення так і положення яке ним має бути затверджено не має нічого спільного з нормами чинного законодавства. І ось чому.

Частиною 1 статті 78 Господарського кодексу України визначено, що комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.

Частиною 3 цієї статті ГК України передбачено, що майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство).

Норми господарського кодексу також кореспондуються з нормами Цивільного кодексу України, зокрема частина 3 статті 88 цього кодексу визначено, що в установчому акті установи вказується її мета, визначаються майно, яке передається установі, необхідне для досягнення цієї мети, структура управління установою.

В порушення зазначених норм чинного законодавства ні в проекті рішення ні в Положенні про створення Територіального центру соціального обслуговування новоствореному закладу не передається жодного майна, яке необхідне для досягнення тієї мети з якою воно створюється.

Зате в пункті 23 Положення вказується про доступність до будівель та приміщень закладу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Вказуються норми ДБН та інших державних стандартів, забувши про головне - передачу майна установі для здійснення свої діяльності відповідно до Положення, яке пропонується затвердити на майбутній сесії.

Ще одне що дивує у цьому проекті рішення, це те, що після прийняття рішення відповідно до частини 1 статті 89 Цивільного кодексу України юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого для загального ознайомлення.

Частиною 4 цієї статті встановлено, що 4 до єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом.

Однак в порушення вимог цієї статті Цивільного кодексу України ні в проекті рішення ні в положенні не визначено місцезнаходження новостворенної юридичної особи, що в подальшому навіть після прийняття рішення унеможливить виконання рішення міської ради та реєстрацію комунальної установи, - вважає Павло ПОТОЦЬКИЙ.

© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів