Про "дивне рішення" Олешківської міськради

Олешки, сесія, Потоцький
Депутат Олешківської ОТГ Павло Потоцький, юрист за освітою, проаналізував проекти рішень Олешківської міської ради, які будуть розглядатися на найближчій сесії ради. Один з проектів рішень його дуже здивував…

- Справа стосується проекту рішення Олешківської міської ради "Про створення Комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" Олешківської міської ради.

Переглянувши і проект рішення ради і Положення про комунальну установу "Територіальний центр соціального обслуговування" вважаю, що як і сам проект рішення так і положення яке ним має бути затверджено не має нічого спільного з нормами чинного законодавства. І ось чому.

Частиною 1 статті 78 Господарського кодексу України визначено, що комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.

Частиною 3 цієї статті ГК України передбачено, що майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство).

Норми господарського кодексу також кореспондуються з нормами Цивільного кодексу України, зокрема частина 3 статті 88 цього кодексу визначено, що в установчому акті установи вказується її мета, визначаються майно, яке передається установі, необхідне для досягнення цієї мети, структура управління установою.

В порушення зазначених норм чинного законодавства ні в проекті рішення ні в Положенні про створення Територіального центру соціального обслуговування новоствореному закладу не передається жодного майна, яке необхідне для досягнення тієї мети з якою воно створюється.

Зате в пункті 23 Положення вказується про доступність до будівель та приміщень закладу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Вказуються норми ДБН та інших державних стандартів, забувши про головне - передачу майна установі для здійснення свої діяльності відповідно до Положення, яке пропонується затвердити на майбутній сесії.

Ще одне що дивує у цьому проекті рішення, це те, що після прийняття рішення відповідно до частини 1 статті 89 Цивільного кодексу України юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого для загального ознайомлення.

Частиною 4 цієї статті встановлено, що 4 до єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом.

Однак в порушення вимог цієї статті Цивільного кодексу України ні в проекті рішення ні в положенні не визначено місцезнаходження новостворенної юридичної особи, що в подальшому навіть після прийняття рішення унеможливить виконання рішення міської ради та реєстрацію комунальної установи, - вважає Павло ПОТОЦЬКИЙ.

© 2008 - 2024 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: khersonci08@gmail.com, контактиархівТеатр Куліша - Херсон