На посаду Херсонського міського голови найдорожчою була кампанія кандидата від "Слуги народу"

На посаду Херсонського міського голови найдорожчою була кампанія кандидата від "Слуги народу"

До Херсонської міської ТВК надійшли остаточні фінансові звіти кандидатів на посаду Херсонського міського голови. Серед них найбільше коштів витратив Юрій Кирилов. Про це свідчить аналіз остаточних фінансових звітів, проведений спостерігачами ОПОРИ.

Херсонська міська територіальна виборча комісія оприлюднила на сайті Херсонської міської ради остаточні фінансові звіти 6 з 17 кандидатів на посаду міського голови Херсона. Свої звіти подали Юрій Кирилов, Володимир Сальдо, Руслан Рубан, Михайло Опанащенко, Сергій Дудка та Андрій Яценко.

Найбільше коштів на виборчу кампанію витратив Юрій Кирилов («Слуга народу»). Розмір його виборчого фонду, який складають добровільні внески фізичних осіб – 289 тис. 400 грн. Ці кошти Юрій Кирилов спрямував на використання засобів масової інформації (121 тис. 344 грн) та на розміщення друкованих агітаційних матеріалів на носіях зовнішньої реклами (167 тис. 980 грн).

Загальний розмір виборчого фонду Володимира Сальдо («Блок Володимира Сальдо») – 207 тис. 985 грн. Виборчий фонд складають добровільні внески фізичних осіб (153 тис. 645 грн) та помилкові надходження коштів, які були повернені (54 тис. 340 грн). Володимир Сальдо витратив 39 тис. грн на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 18 тис. 226 грн – використання ЗМІ, 96 тис. 417 грн – на зовнішню рекламу.

Нагадаємо, що у Херсоні 15 листопада відбудеться другий тур, в якому братимуть участь Володимир Сальдо та Ігор Колихаєв.

Кандидат на посаду Херсонського міського голови від місцевого осередку політичної партії «Опозиційна платформа – За життя» Михайло Опанащенко витратив 69 тис. 940 грн. Його виборчий фонд складають добровільні внески фізичних осіб. Послуги розміщення друкованих агітаційних матеріалів коштували кандидату 59 тис. 940 грн, а оплата ефірного часу на телебаченні – 10 тис. грн.

Виборчий фонд Руслана Рубана («Партія зелених України») складають його власні кошти. Загальний розмір виборчого фонду – 118 тис. 500 грн. Найбільше коштів кандидат витратив на використання ЗМІ (61 тис. 164 грн), зовнішню рекламу (32 тис. грн) та оренду обладнання та технічних засобів для ведення передвиборної агітації (19 тис. 97 грн).

Сергій Дудка («УДАР») використав для виборчої кампанії 20 тис. 600 грн. Згідно із фінансовим звітом кандидат витратив кошти на виготовлення друкованих агітаційних матеріалів, оплату ефірного часу на телебаченні та послуги електричного зв’язку.

Найменше коштів на виборчу кампанію серед кандидатів, які прозвітували, витратив Андрій Яценко («Перемога Пальчевського») – 17 тис. 658 грн.но із фінансовим звітом кандидат витратив кошти на виготовлення друкованих агітаційних матеріалів, оплату ефірного часу на телебаченні та послуги електричного зв’язку.

Найменше коштів на виборчу кампанію серед кандидатів, які прозвітували, витратив Андрій Яценко («Перемога Пальчевського») – 17 тис. 658 грн.

© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів