Офіційна заява від громадянина, якого відмовилися обслуговувати українською в аеропорту "Херсон", не надходила

Офіційна заява від громадянина, якого відмовилися обслуговувати українською в аеропорту "Херсон", не надходила
У херсонських ЗМІ з’явилась інформація, що в міжнародному аеропорту «Херсон» громадянина відмовились обслуговувати українською мовою, навіть після зауваження.

Зокрема, йдеться про допис в соцмережі фейсбук користувача
Oleksii Lubetskyi, який 13 липня повідомив, що на стійці українского лоукостера
SkyUp Airlines працівниця компанії ставила йому питання староболгарською мовою. У своєму дописі
Lubetskyi звернувся до керівництва аеропорту "Херсон" і голови Херсонської ОДА Юрія Гусєва з проханням визначити їх ставлення до даного випадку.

Як повідомляє прес-служба Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, інформація споживачеві відповідно до законодавства повинна надаватися державною мовою. Ця норма закріплена у статті 15 Закону «Про захист прав споживачів» і її неухильно повинні дотримуватися всі, хто обслуговує споживачів у всіх сферах життя на всій території України: у ресторанах, вокзалах, банках, магазинах, при замовленні через Інтернет товарів, послуг, путівок, при укладанні договорів у сфері туризму тощо.

З початку 2020 року на Херсонщині за обслуговування та надання інформації про продукцію не українською притягнули до відповідальності 5 суб’єктів господарювання на загальну суму 935 грн. Цього тижня фахівцями Управління захисту споживачів ГУДПСС заплановано 19 перевірок за подібними фактами.

- Проте підставою для перевірки є заява від споживача. Станом на 11 годину 14 липня заява від громадянина, якого відмовились обслуговувати українською в аеропорту «Херсон», не надходила. Тож, якщо вам відмовили в обслуговуванні чи наданні інформації про товар державною мовою, ви можете звертатись до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області: м. Херсон, вул. Старообрядницька (Комсомольська), 34, тел. (0552) 26-36-06, 0913319890. – зазначив заступник начальника управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Херсонській області Олександр Мандра.
© 2020 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів