На першому червневому засіданні ректорату Херсонського державного університету розглянули питання імплементації брендбуку.
Керувала створенням «нового стилю» проректорка з міжнародних зв’язків, науково-педагогічної роботи та комунікаційних технологій Оксана Лаврикова.
Як зазначила Оксана Валентинівна, зміни відбулися в усіх соціальних мережах університету та на головній сторінці сайту вишу.
Були розроблені фірмові елементи таких структурних підрозділів: Студентське містечко, Агробіостанція-ботанічний сад, спортивно-оздоровчий табір «Буревісник» та Медичний центр університету.
Оновили також логотипи факультетів та Бериславського педагогічного коледжу. Новий логотип університету відтепер будуть використовувати у документах, презентаціях, табличках та на сувенірній продукції вишу.
«Будь-який навчальний заклад має свою історію та традиції, один із ключових елементів яких є формування фірмового стилю. Ми багато над цим працювали і сподіваємось, що нам це вдалося», – підкреслила Оксана Лаврикова.
Над дизайном і технічною складовою логотипів працював відділ забезпечення академічно-інформаційно-комунікаційної інфраструктури на чолі з керівником Олександром Лемещуком.
«При розробці брендбуку ми намагалися врахувати усі побажання відділів та факультетів, розробивши загальний стиль, але при цьому зберегти унікальність емблем», – наголосив Олександр Ігорович.
Нагадаємо, проєкт стартував у грудні минулого року. Робота над вдосконаленням триває і сьогодні.
Прес-центр ХДУ