Херсонський держуніверситет представив логотипи та фірмовий стиль

стиль, ХДУ, логотипи
На першому червневому засіданні ректорату Херсонського державного університету розглянули питання імплементації брендбуку.

Керувала створенням «нового стилю» проректорка з міжнародних зв’язків, науково-педагогічної роботи та комунікаційних технологій Оксана Лаврикова.

Як зазначила Оксана Валентинівна, зміни відбулися в усіх соціальних мережах університету та на головній сторінці сайту вишу.

Були розроблені фірмові елементи таких структурних підрозділів: Студентське містечко, Агробіостанція-ботанічний сад, спортивно-оздоровчий табір «Буревісник» та Медичний центр університету.

Оновили також логотипи факультетів та Бериславського педагогічного коледжу. Новий логотип університету відтепер будуть використовувати у документах, презентаціях, табличках та на сувенірній продукції вишу.

«Будь-який навчальний заклад має свою історію та традиції, один із ключових елементів яких є формування фірмового стилю. Ми багато над цим працювали і сподіваємось, що нам це вдалося», – підкреслила Оксана Лаврикова.

Над дизайном і технічною складовою логотипів працював відділ забезпечення академічно-інформаційно-комунікаційної інфраструктури на чолі з керівником Олександром Лемещуком.

«При розробці брендбуку ми намагалися врахувати усі побажання відділів та факультетів, розробивши загальний стиль, але при цьому зберегти унікальність емблем», – наголосив Олександр Ігорович.

Нагадаємо, проєкт стартував у грудні минулого року. Робота над вдосконаленням триває і сьогодні.
Прес-центр ХДУ
© 2008 - 2024 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: khersonci08@gmail.com, контактиархівТеатр Куліша - Херсон