— вже дуже проста і швидка технологія, до того ж прибирати дрібне сміття з нього легко.
Сьогодні у світі урбаністики та міського дизайну є чітке розуміння, що асфальт — це не так вже й райдужно.
Є плюси, але мінусів теж чимало: погіршується ремонтопридатність, страждає історичний вигляд, вода не може йти в ґрунт, при нагріванні йдуть отруйні випаровування, вулиця підсвідомо здається дорогою, де можна їхати швидко.
Тому асфальт найчастіше залишають для заміських трас і магістральних вулиць, а в центрі і в житловій зоні кладуть бруківку на проїжджу частину.
Бруківка: Може бути бетонною, гранітною, клінкерною, бетонною або навіть золотою. Питання слизькості не розглядається, адже це вирішується коштом спеціальної обробки на заводі або при видобутку. Якщо закупили гладку плитку з низьким коефіцієнтом шорсткості, то самі винуваті.
Тепер про плюси:
+ Різноманітність форм і матеріалів — архітектори можуть створювати унікальний малюнок для кожного кварталу, та двору
+ Зонування вулиці на автомобільну і пішохідну частини шляхом різного покриття
+ Довговічність
+ Легкий доступ до комунікацій
+ Екологічність
+ Ремонтопридатність — завжди можна витягнути одну плиту і замінити її іншою
+ Водопроникність
+ Економічно вигідніше
- складний і тривалий процес укладання.
Пропонується депутатам та міському голові, обрати 2020 рік, роком бруківки. Прийняти пілотну програму на 2020-2021 роки, в котрій буде зобов'язання виконувати поточний та капітальний ремонт прибудинкових проїздів з тротуарної плитки.
Підтримати петицію своїм підписом можна тут.
Херсонцям пропонують бруківку замість асфальту в дворових проїздах