Створили навіть з цього приводу робочу групу при мерії, але далі «художньої словесності» справа так і не зрушила. Хоча навіть вітчизняні виробники громадського транспорту вже без зайвих нагадувань адаптують його до нової форми оплати.
Скажімо, придбані коштом міського бюджету та вже отримані КП «Херсонкомунтранссервіс» шість пасажирських автобусів «Еталон» з нової партії у двадцять автобусів (інші також мають надійти до кінця року) обладнані не тільки автоматичною системою пожежогасіння. А й кабелями та «вводами» для підключення валідаторів безконтактного розрахунку за поїздки. Та й виробники цієї апаратури готові домовлятися про її надання на умовах лізингу чи інших маркетингових схем, які не передбачають негайної виплати всієї суми – було б тільки бажання.
В міському ж управлінні дорожньої інфраструктури, транспорту і зв'язку кажуть: бажання є. І картки будуть, але після того, як до Херсона надійде велика партія нових тролейбусів, придбана за кредитні кошти ЄБРР – така, мовляв, рекомендація експертів. Угода про це вже «парафована» міськрадою, залишилися тільки технічні процедури. Відтак, за рік чи менше до питання «електронних проїзних» повернуться ще раз. Невідомо лишень, наскільки успішно воно вирішуватиметься: адже приватні перевізники так звикли безконтрольно розпоряджатися мільйонними сумами готівки, отриманими від пасажирів, що обліку поїздок аж ніяк не радітимуть. І можуть всіляко гальмувати впровадження карток.
Сергій ЯНОВСЬКИЙ
Новий день