– Найбільше респондентів бентежить якість надання послуг у сфері пасажирських перевезень. Мова йде про відсутність кондиціонерів у автобусах, надмірну кількість пасажирів у салонах, відсутність доступного розкладу руху тощо, — розповідає директор департаменту Тетяна Волинець. – Крім того, у населених пунктах, які є морськими курортами, дуже складна ситуація з банківським сервісом. Відсутність банкоматів та можливості здійснювати розрахунки за допомогою банківських карток у магазинах і закладах розміщення негативно впливають на рівень задоволеності від відпочинку. Наприклад, у Хорлах немає жодного банкомату, у Лазурному – лише один, у сусідньому Залізному Порті два, але вони часто-густо не працюють.
Як виявилося за результатами соціологічного опитування, не додає привабливості туристичному регіону й шлях, який доводиться долати відпочивальникам, аби насолодитися теплими водами Чорного та Азовського морів.
Зокрема, щоб дістатися до Херсонщини власним автотранспортом чи автобусом з іншого регіону, доводиться терпіти багатогодинний переїзд автодорогами, які знаходяться у жахливому стані.
Серед найпоширеніших скарг є також нарікання на незадовільний стан пляжів у Генічеську та брудне море у Скадовську, відсутність у достатній кількості громадських туалетів і низький рівень культурних програм у курортних населених пунктах.
Зважаючи на зазначені туристами проблеми, в облдержадміністрації обіцяють зробити все можливе, аби покращити ситуацію до нового курортного сезону. Робота над «виправленням помилок», звісно, хороша справа. Але про негаразди, які виявило дослідження, очільники області та туристично привабливих районів вочевидь знали і до цього. От тільки з року в рік мало що змінювалося на краще.
Ольга ЮЩЕНКО
Новий день