Адже у холі книгозбірні встановили спеціальний інформаційний термінал, придбаний за грантові кошти Українською фундацією правової допомоги. З нього можна і новини почитати (їх стрічку постійно «освіжатимуть»), і на прийом до чиновників записатися, і про свої громадянські права дізнатися, і навіть заяву до поліції у разі потреби відправити. З терміналу можна також «позичити» відомості про маршрути громадського транспорту та туристичні маршрути, що також сподобається гостям міста.
Заступник директора книгозбірні Галина Шендерук каже, що проект є пілотним. Тобто, якщо послуги інформаційного терміналу користуватимуться популярністю серед відвідувачів, надалі їх будуть встановлювати у більшій кількості. І не тільки у бібліотеці: таким електронним помічникам місце на вокзалах та у місцях масового відпочинку – тут користувачів завжди знайдеться чимало.
Сергій ЯНОВСЬКИЙ
Новий день