Робиться це «з метою покращення іміджу міста Херсона, поширення інформації про нього, підвищення його впізнаваності, популяризації як в Україні, так і за межами країни».
Отже, пропонується збільшити видатки на модернізацію інтернет-порталу та на удосконалення системи туристичної інформації. Участь у міжнародних та всеукраїнських туристичних виставках, форумах, конференціях семінарах тощо коштуватиме бюджету в цьому році 211 226 гривень.
Це і участь в UITT «Україна. Подорожі та Туризм» (м.Київ), Міжнародний туристичний салон «Україна» UITM (м.Київ), туристичній виставці в Харкові та Одесі, засіданні ради туристичних міст і регіонів України, Міжнародній туристичній виставці-ярмарку «Тур'євроцентр Закарпаття» (м. Ужгород), Міжнародній виставці-ярмарку «ТурЕКСПО» (м.Львів) тощо.
Модернізація інтернет-порталу обійдеться платникам податків у 45 тисяч гривень. Стільки ж коштуватиме створення бази даних фото-, відеоматеріалів для створення промоційної продукції міста.
Підвищувати впізнаваність Херсона та його бренду, а також збільшувати кількість туристів хочуть за допомогою обміну рекламою між містами України. Це коштує 80 тисяч гривень на рік.
На удосконалення системи туристичної інформації (виготовлення QR – кодів, ознакування втрачених пам'яток міста, створення тривимірних макетів пам'яток тощо) закладено 78 774 гривень.
Це робиться задля створення для туристів сприятливих умов для орієнтування у місті, поширення інформації про історико-культурну спадщину серед херсонців та туристів, у тому числі для людей із проблемами зору.
Загалом, на Програму цього року міська влада виділила на 30 тисяч гривень менше, ніж торік – усього 1 мільйон.
Олена ПІМЕНОВА