На цей час, кажуть фахівці, об'єкт стає «не регульованим» (жовтий сигнал у такому режимі трактується як «увага», у робочому стані як сигнал, що «забороняє»). Отже, якщо немає відповідних знаків, то це тільки попередження, що попереду перехрестя і зовсім не небезпека для учасників дорожнього руху.
Ті, хто запровадив зміни вважають, що працюючий вночі світлофори це на користь безпеці, адже це може зупинити «шумахерів». Спірна думка (п'яні водії «літають» і вдень, і вночі, і не реагують на наявність навіть фізичних перешкод), але, без сумніву, будь-яка дія, яка хоч на 1% зможе покращити безпеку – це на користь.
Скоріш за все і в нашому місті тих, хто любить поганяти на машині або мотоциклі стане менше, адже доведеться зупинятися на кожному перехресті. Те, що є зараз жахає: старт біля залізничного вокзалу – фініш на набережній – хто швидше? Адже сам по собі проспект Ушакова «головний», а якщо хтось проґавив на «другорядній»? Чергова ДПТ, чергові трупи. Як мінімум нічних «гонщиків» повинно стати менше.
Без сумніву легше стане й пішоходам, яким іноді вночі доводиться буквально на грані найвищого класу еквілібристики вискакувати з під коліс любителів проїхатися із вітерцем.
Хоча, це й не гарантує, що їх стане менше, але хоч трохи та вгамує пристрасті.
«Пілотний» проект вже запустили. У Вінниці на 50 мaгістрaльних вулицях світлофори вже працюють у цілодобовому режимі.
Сергій ОСОЛОДКІН