Про формування туристичних брендів на Херсонщині

Говорили на паприкінці минулого тижня у місті Генічеськ, де пройшла робоча зустріч представників влади міста і Генічеського району, активістів, бізнесу та членів громадських організацій.

Тема зустрічі - успішне формування та поєднання туристичних брендів міста Генічеськ та Арабатської стрілки з метою створення оригінальних та неповторних туристичних продуктів.

В рамках заходу запрошено Президента Національної туристичної організації України Івана Ліптугу, який розповів про плани НТО на 2018 рік та розповів про основні аспекти і етапи створення локальної Асоціації туризму Генічеська та Арабатської стрілки, розробку Стратегії розвитку та маркетингу у сфері туристичної діяльності Генічеська та Арабатської стрілки.

Дуже приємно, що влада міста, Генічеського району, представники бізнесу і всі небайдужі жителі регіону об'єднуються для розвитку туризму свого краю.

Херсонщина туристична

© 2021 Інформаційне агентство "Херсонці". Всі права захищені.
Використання матеріалів ІА "Херсонці" може здійснюватись лише при наявності "активного гіперпосилання" на "Херсонці", а також на сам матеріал.
Редакція може не поділяти думку авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації.
email: kherson.inform@ukr.net, контакти, архів