Парламентар розповів, що Комітет ВР з питань науки і освіти уважно вивчив текст запропонованої Міністерством освіти і науки Концепції розвитку педагогічної освіти та взяв активну участь у його доопрацюванні : зі 150 зауважень Комітету до тексту Концепції, лише 8 не було враховано або враховано частково.
"Ми розглядаємо Концепцію як дороговказ на 10-15-20-25 років. Світ дуже швидко змінюється, знання оновлюються, отже і роль вчителя тут є важливою.
Наше завдання забезпечити, аби Концепція була сприйнята саме тими, хто буде її імплементовувати. Окрім того, в Концепції має бути чітко відображено, що саме ми хочемо отримати", – зазначив парламентар та додав, що реформування освіти має йти шляхом капіталізації.
"Ми повинні спільно вирішити проблему мотивації Вчителя, особливо молодих талановитих вчителів. Це наскрізна проблема номер 1. У цій частині ми повинні знаходити баланс між можливостями державного бюджету та місцевим бюджетом у частині фінансування і це має бути прописано в Концепції..." – підкреслив Співаковський.
"У Рішенні Комітет наполягає на тому, щоб з метою прийняття рішення щодо доцільності міжпредметної і міжгалузевої інтеграції знань провести чотирьохрічні пілотні проекти щодо запровадження інтегрованих предметів у загальній середній освіті та з підготовки відповідних педагогічних кадрів, за результатами їх громадського обговорення протягом року, прийняти рішення щодо доцільності та ефективності запровадження таких інтегрованих предметів", – зауважив Перший заступник Голови профільного Комітету..
Підводячи підсумок, Співаковський наголосив, що в загальному вже визначене необхідне формування Концепції: "Я дякую Міністерству освіти і науки за спільну роботу з нашим Комітетом. Далі ми вже маємо її використовувати як можливість для розвитку. Адже «свобода для розвитку» – це і є шлях України, а не свобода для руйнації та анархії", – резюмував Олександр Співаковський.